به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی
به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی

مسلمانان مثل مسیحی ها باشید/دهان بسته پاپ /کمبود مسیحیت

قال الاستاذ : حضرت عیسای مسیح و موسای کلیم علیهماالسلام از دین دفاع می کردند. این که متأسفانه کلیسا خود را کنار می‌کشد و می‌گوید دین ما دین محبت است به خاطر این است که .....

قال الاستاذ : حضرت عیسای مسیح و موسای کلیم علیهماالسلام از دین دفاع می کردند. این که متأسفانه کلیسا خود را کنار می‌کشد و می‌گوید دین ما دین محبت است به خاطر این است که انجیل صحیح را در دست ندارند یا نمی‌خواهند عمل کنند. خداوند در سوره صف که سوره جنگ است و آیات اول، وسط و آخر آن درباره جنگ است، به مسلمانان می‌فرماید مثل مسیحی‌ها باشید؛ «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُونوا أَنصَارَ اللَّهِ کَمَا قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ لِلْحَوَارِیِّینَ مَنْ أَنصَارِی إِلَى اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِیُّونَ نَحْنُ أَنصَارُ اللَّهِ»، می‌فرماید مثل مسیحی‌ها از دین‌تان دفاع کنید، آن وقت مسیحیت را که دین دفاع است صد در صد دین صلح کاذب قرار دادند.

 صلح صادق مثل فتح مکه است که رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله همه کفار را آزاد کرد ولی صلح کاذب این است که با این همه کشتار 60ـ70 ساله که در فلسطین اشغالی اتفاق می‌افتد یک بار نشد پاپ دهان باز کند و بگوید این آدم‌کشی برای چیست!


 همین قرآن به مسلمانان می‌فرماید مثل مسیحی‌ها باشید، وقتی مسیح علیه‌السلام فرمود «من ینصرنی» عده‌ای قیام کردند و دین را یاری کردند ولی وقتی حسین بن علی علیهما السلام فرمود «من ینصرنی» جوابش را ندادند و قیام نکردند. این که درباره امام حسین علیه‌السلام می‌گوییم یا «وارث عیسی» همین است. ولی آمدند و کلاً این گلاب را از برگ گل مسیحیت گرفتند و به صورت یک تفاله درآوردند.

 الآن کمبود مسیحیت این است که یک امام خمینی می‌خواهد. امام اگر در مسیحیت بود و مسیحیت آمریکایی را از مسیحیت ناب عیسوی جدا می‌کرد، آن وقت می‌فهمیدیم عیسی علیه‌السلام چه آورده و انجیل چه آورده است. مسیحی‌ها می‌فهمیدند که باید چه کنند و آن وقت شرّ اسرائیل و آمریکا را به خودشان برگردانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد