به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی
به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی

شیعیان شبیه به واقفیه!!!/ توهین به امام هادی (علیه السلام)

قال الاستاذ:  الآن هم در خود قم هم مثلاً وقتی جریان حضرت هادی و امام عسکری مطرح است دو سه جمله می‌گویند بعد مستقیم می‌روند به سراغ کربلا! ما عملاً احساس کردیم نکند ما ـ معاذ الله ـ واقفی باشیم هیچ خبری از این دو، سه امام نیست الآن این خطر هست.


.............. حالا نسبت به حضرت هادی هم عرض می‌کنم که باید پیدا شود این پدر و پسر(سلام الله علیهما) سالیان متمادی در پادگان نظامی محصور بودند یک آدم عادی زاهد و عابد را که در پادگان تحت نظر نگه نمی‌دارند که شما از حضرت هادی چه توقّع دارید غیر از مبارزه و ظلم‌ستیزی، و اینها این کار را کردند عسکریین همین کار را کردند خب از وجود مبارک حضرت هادی(ع) و امام عسکری(ع) سخنانی شفاف و روشن مطرح شود این صداوسیما بگوید این رسانه‌ها بنویسند این گوینده‌ها بگویند، مدّاحان بخوانند یک وقت پیغمبر(صلّی الله علیه و آله و سلّم) دیدند این مشرکان شعار می‌دهند می‌گویند: «لنا عزّیٰ و لا عزّیٰ لکم» فرمود: «الله مولانا و لا مولیٰ لکم»شما هم این طور حرف بزنید.

  آ‌نها به ساحت مقدس امام هادی(سلام الله علیه) دهن‌کجی کردند ـ خذلهم الله ـ چهارتا شعر هم شما بخوانید، در برابر هنر کاذب، هنر صادق داشته باشید. خیلی از بچه‌ها خیلی از مردم اسم‌های اینها را هم نمی‌دانند سرّش این است که تبلیغ ما مناسب نیست دست مبلّغین ما هم باز نیست اینها هم موالید دارند هم وفیات دارند باید مراسم گرفت تا روشن شود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد