به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی
به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی

دیدار دکتر صالحی با حضرت استاد + تصاویر

دیدار صبح امروز دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضرت استاد


بخشی از سخنان حضرت استاد در این دیدار


** شاید الان گروه 1+5 توافق نامه را امضا کردند اما به محض این که قدرت یابند دیده می‌شود چه کار می‌کنند و روس نیز همین گونه رفتار می‌کند، توافق محقق می‌شود اما هنگامی که قدرت یابند از أمریکا بدتر می‌شوند.

** باید بدانیم که روس‌ها بهتر از آمریکا نخواهند بود، آنها در جنگ جهانی پیش آمدند و آذربایجان که برای ایران بود را در اختیار گرفتند و روسها یازده سال افغانستان را اشغال کردند.

** شما با هر کشوری که در زمینه هسته‌ای قصد عقد قرارداد دارید باید بدانید که اینگونه نیست که آن کشور دلسوز و خیرخواه شما باشد لذا همواره باید هوشمندی، درایت و کیاست خود را به کار بگیرید و اینچنین نیست که روسیه از آمریکا بهتر باشد.

** خداوند می فرماید با کافری که با شما کاری ندارد و بر علیه شما توطئه نمی کند می توانید زندگی کنید اما با مستکبر که «اَیمان» ندارد به این معنا که قطعنامه و تفاهم نامه و امضای خود را زیر پا می گذراد نمی توان زندگی کرد.


**در قرآن کریم خداوند منع نکرده که با افراد بی ایمان رابطه داشته باشیم، بلکه ذکر کرده که سخن بگوییم و ادب را در گفته هایمان رعایت کنیم و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که خداوند در قرآن کریم از این گروه به مستکبر یاد کرده است.

** شما و شهدا و مجروحان شما  فخر این نظام هستید، ان شاءالله این نظام قدرتمندتر و بالنده تر پیش رود و خطری شما را تهدید نکند.





مطلب مرتبط (دیدار پیشین دکتر صالحی وزیر وقت امور خارجه  با حضرت استاد + تصویر )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد