به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی
به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی

دیدار دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با حضرت استاد+تصاویر

قال الاستاذ:

هر جا که امکان بیان اندیشه و نقل فکر باشد، آن مکان حقیقی خواهد شد، دین بهترین الگوها  را در اختیار انسان قرار می دهد، علم حقیقی چیزی است که مسلمانان دارند ولی غربی ها ندارند، ولی ما دراین عرصه نتوانستیم از داشته های خود درست استفاده کنیم. اگر بتوانیم حقایق عالم خلقت و جهان هستی را درست و کامل به مردم برسانیم؛ قطعا مردم حرف حقیقت را خواهند پذیرفت.


اگر کار خود را در شناسایی فضای حقیقی درست انجام دهیم نه تنها جای نگرانی نخواهد بود، بلکه مردم با داشتن فطرت پاک به سمت چیزهای بدلی نخواهند رفت.


غربی ها بیشترین استفاده را از این فضا برده اند، غربی ها اگر چه از ما در این عرصه پیشی گرفته اند؛ ولی جای نگرانی نیست، زیرا ما هم می توانیم با بهره گیری از علوم حقیقی این جایگاه را آن خود کنیم. هدف غرب از دست یابی به علم و تکنولوژی تنها سلطه طلبی است.


مسیر طولانی است و نیازمند به برنامه ریز دقیق تر و الگو سازی مناسب است. اگر نتوانیم الگوی درست به جامعه نشان دهیم مسلما  گرفتار آسیب های جدی خواهیم شد. دلیل اینکه سازمان ملل موفق نیست بخاطر این  است که نتوانسته با زبان مشترک با مردم صحبت کند؛ بنابراین ما می توانیم از غربی ها بهتر باشیم و آن زمانی میسر است که بتوانیم  در معرفی خوبی ها و الگوی مناسب درست عمل کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد