به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی
به یاد استاد

به یاد استاد

علامه ذوفنون حکیم متاله جوادی آملی

ممکن نیست او شیعه باشد...

  ممکن نیست کسی بگوید من شیعه هستم و حرف علی را نداند! ممکن نیست! حالا اگر فرصت کردید آن مطالب دقیقش را آدم یاد می‌گیرد، بله عیب ندارد، آدم یادداشت می‌گذارد و مراجعه می‌کند؛ اما یک دور باید با هم‌بحثتان روزی یک صفحه دو صفحه؛ حالا جاهایی که مشکل است آدم مطالعه می‌کند می‌گذارد برای فرصت بعد، به هر حال یک دور آدم باید بداند که چه خبر است! صریحاً دارد که اگر من این کار را نمی‌کردم «لباد الاسلام» دین رفته بود. «اَمَّا حَقِّی فَقَدْ تَرَکْتُهُ مَخَافَةَ اَنْ یَرْتَدَّ النَّاسُ»؛ ولی من آن کسی نیستم که اگر پشتیبانی می‌داشتم سقیفه را امضا می‌کردم، حیف که عمویم حمزه نبود! حیف که برادرم جعفر نبود!
بخشی از سخنان حضرت استاد در درس خارج فقه  23 مهر97

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد